Ciudat…

Intorcandu-ma de la Piatra Neamt la Roman, pe stanga am vazut o ciudatenie pe un deal. M-am gandit sa va arat poza, sa va dati si voi cu parerea. Ce-o fi?! Astept sa va dati cu parerea, poate unul dintre voi o sa vada pana la urma ciudatenia🙂

Pentru a vedea poza in format marit click pe POZA sau click AICI!

4 Răspunsuri

  1. gaura din dead sub ‘lefter’ din watermark`ul transparent?

  2. Asta arata, inca o data, cum natura ne uimeste cu „minunatiile” ei. Am trecut si eu de cateva ori pe langa acel deal si recunosc ca si mie mi-a atras atentia. Aveam senzatia ca vad chipul unui om culcat pe spate…daca va uitati cu atentie observati ca este conturat foarte bine profilul (gura, nasul, ochii). Oare sa am eu imaginatia prea bogata?

  3. acuma ca ai zis, vad si eu profilul.

  4. eu vad un om intins pe spate pe deal, cu capul spre vale, in stanga🙂
    asta e!

Lasă un răspuns

