TRANSFORMARE

sau CUM SE POATE TRANSFORMA O ZI „NASOALA” INTR-UNA PERFECTA SI OPTIMISTA!!!

Ziua a inceput rau: dimineata a fost groaznica – m-am trezit cu dureri in toate partile corpului – somnul a fost prea putin, foamea nu-mi dadea pace; la serviciu n-am stat doua secunde – o aglomeratie infernala; plus ca mi-era rau, foame, somn, etc. Cu o zi in urma facusem o trasnaie: am zis sa ma dau eu destept, sa nu ma duc la posta sa platesc „lumina”, si sa platesc on-line. Tocmai imi achizitionasem un generator de coduri de la ING in vederea utilizarii serviciului HOME BANK si eram asa de incantat ca in sfarsit il voi folosi! Ce mai… pe scurt am trimis banii in contul electrica s.a., fara insa a scrie si numarul de factura pe care o aveam de platit. Practic am facut o donatie in contul electrica s.a.! NICE!

Sa revenim la ziua care incepuse rau: ziua de azi! Pe la pranz ma simteam ingrozitor. M-am invoit de la serviciu sa merg la Focsani sa rezolv problema cu factura de curent. Mi-am zis sa trec intai pe la ING ca poate ma indruma doamnele dragute de acolo. De la banca am mers la sediul electrica, m-am asezat la un ghiseu si am asteptat… am asteptat… De acolo am fost trimis la ghiseul numarul 7. Acolo am asteptat… am asteptat… si am mai asteptat putin. Acolo am fost rugat sa citesc ce scrie pe tablita ghiseului, langa numarul 7. Scria: INFORMATII CLIENTI FOCSANI. Cum eu eram de la tara am fost trimis in capatul celalalt al holului unde scria INFORMATII CLIENTI RURAL. Ajuns acolo am vorbit cu domnul Sandu care mi-a recomandat sa sun peste o saptamana deoarece nu era nicio graba, factura fiind din luna curenta. Am plecat.

Pe drum spre serviciu, ma suna doamna de la ING sa-mi comunice ca am fost cautat telefonic (la ING) de o doamna de la electrica care vroia sa lamureasca ceva treburi cu mine. Doamna de la ING a vrut sa-mi comunice numarul de telefon al doamnei de la electrica, insa cum eu eram la volan, s-a oferit sa-mi dea un mesaj cu numarul util. Am ramas uimit cand am si primit mesajul! Desi nu avea nicio legatura cu banca si nu intra in atributiile ei, doamna de la ING a fost super draguta si s-a implicat in rezolvarea problemei mele! Trebuie sa amintesc si de doamna de la electrica, si dumneaei s-a implicat in toata incurcatura asta creeata de mine si pana la urma m-a ajutat si am reusit sa achit factura!

Sunt incantat ca am intalnit si oameni din categoria asta pe cale de disparitie… Astfel ziua mea s-a transformat brusc intr-una extraordinara!

Va multumesc doamnelor de la ING Focsani si de la electrica Focsani!

Sa ramanem cu ceva:

1. Daca vrei sa platesti factura la electrica prin serviciul HOME BANK de la ING nu uita sa treci NLC*-ul de pe factura sau numarul facturii!

*NLC-ul il gasesti pe factura, in dreapta sus la CLIENT

2. Daca esti de la tara si ai vreo nelamurire la electrica Focsani, NU te duce la ghiseul nr. 7, ci mergi, imediat cum intri la stanga la Informatii clienti RURAL!

4 răspunsuri

  1. imi place… acum proaspat insuratel, iti iei atributiunile de sotz in piept si le rezolvi… there`s a man in that body afterall… (scuzati ingleza mea… nu mai tin minte cu cine am invatat-o)

  2. fain ca ai rezolvat si nu s`au facut ca ploua dupa ce le`au intrat banii in cont :p

  3. Ce de patanii! Bine ca ti-ai luat Home Bank ca asta iti mai lipsea, nenea tehnology! Eu parca am facut asa la Orange si mi-au distrubuit banii unde trebuie, sper 🙂

Lasă un răspuns

