Locuinta maxim protejata de tip familial „ACASA”

Redeschid subiectul deoarece, am primit cereri in care mi se cereau informatii suplimentare despre „azilul” de batrani din comuna noastra.

Astazi am vizitat „locuinta ACASA” pentru prima data. Este un loc primitor si familial: un hol lung cu televizor, o sala de mese spatioasa, luminoasa si aerisita. Inauntru o atmosfera calda.

Cand am intrat o doamna asistent social (cred) m-a intampinat binevoitoare. Am intrebat de locuri si de un numar de contact. Am aflat ca sunt 8 locuri, numarul de contact ar fi inutil deoarece toate locurile sunt ocupate!

Totusi eu o sa-mi fac datoria si am sa va dau numarul de contact in cazul in care doriti sa aflati mai multe informatii: 0237/250410

2 răspunsuri

  1. […] UPDATE: PENTRU NOUTATI, DETALII SI NUMAR DE CONTACT CLICK AICI! […]

  2. Hmmm, si au grija cum trebuie de batranei, poate ii vizitam de Craciun cu niste bunatati!

Lasă un răspuns

