Unde-s anii copilariei?

Treceam astazi pe langa primul meu contact cu „cartea”, cu invatatura, cu „societatea” – Gradinita cu program prelungit din Gugesti – si ma intrebam ce pare diferit?! Am observat ca se lucreaza in jurul ei, mai precis se toarna ciment in semn de alee. In sfarsit, dupa aproape 30 de ani se intampla ceva si acolo! M-am bucurat! M-am uitat si pe geamurile cladirii si am observat ca si inuntru se simtea miros de renovare. Ceva se misca si suntem pe drumul cel bun.

Am facut cateva poze la „vechea” (sper eu) gradinita cu speranta ca in viitor „vechiul” sa se transforme in „nou”…

Pe afisul de pe geamul gradinitei scria „curatenie de vara”, eu sper sa fie mai mult decat atat. Vom vedea…



Un răspuns

  1. Mi-ai facut pofta de gradinita, voi merge si eu in vizita sa vad ce mai, daca mai exista ceva acolo. Mi s-a facut si pofta de tara, eu la bunici am copilarit. O sa trec pe acolo week-end-ul viitor, am o nunta la Piatra Neamt si sper sa ajung si la voi. Va anunt ca sa pregatiti ceva bun, poate niste poale-n brau!🙂

Lasă un răspuns

