Cununia lunii iulie!

Cum tot eram in domeniul nunti si cununii, nu puteam sa omit sa va povestesc (asa, din ce mi-aduc eu aminte) si despre cununia mea!

Exact pe 12 iulie 2008 eu si prietena mea de atunci ne-am prezentat la primaria comunei Gugesti in vederea casatoriei. Cum era prima mea casatorie eram cam in plop adica aerian. Stiu sigur ca a fost un moment in care am coborat cu picioarele pe pamant. Momentul socant a fost rapiditatea cu care s-a desfasurat intreaga ceremonie. Am intrat in primarie, ofiterul starii civile catre noi: „Cetatene… o iei… ?” Eu: „DA!”; „Cetateana… il iei?” Ea: „Da!”. Gata… pupaciuni eu pe ea ea pe mine, si apoi am realizat ca dupa ce am consimtit avea sa ni se prezinte ce presupune „da”-ul asta! Cam ciudat, am zis „da” cam pe nevazute. Bine ca am semnat dupa ce ni s-au prezentat obligatiile si nu inainte pfuu…

Tinerii casatoriti s-au pupat in vazul lumii, s-au ciocnit paharele si s-a trecut la sedinta foto care a durat mai mult decat intreaga ceremonie. Prea scurt mi s-a parut! Dar a fost fain si am plecat impacat pentru ca primisem ceea ce-mi doream! O sotioara frumusica si iubitoare! Nu stiu ea daca a fost constienta cand a semnat, oricum nu a fost niciun fel de amenintare asupra ei, deci a semnat de buna voie.

Mesaj pentru fetele multe care ma vanau: SUNT CASATORIT! Am iesit de pe „piata”!

Mesaj pentru toti cei care,  in loc sa ne felicite, s-au suparat:
1. hotararea de a ne casatori a fost luata in timp foarte scurt;
2. am hotarat de comun acord sa facem cununia civila in familie, doar cu rudele de gradul 1.

Mesaj pentru cei care m-au dezamagit: „M-ati dezamagit!

Mesaj pentru cei care asteapta poze de la cununie: „Or sa vina si pozele; nu le-am pus acum pentru ca trebuie sa ma sfatuiesc cu sotia, sa alegem cele mai frumoase dintre ele, sa vi le aratam!

7 răspunsuri

  1. acid… felicitari pentru pas… sau pasi, vom vedea… eu te felicit inca odata, si astept poze… PENTRU TOTI CEILALTI CARE L-ATI DEZAMAGIT… EXISTA mastercard…

  2. casa de piarta si noroc!

  3. merci. nu face nimic. mesajul a ajuns la noi! 🙂

  4. Foarte frumosi cei doi miri in civil! Abia astept sa ii vad si costumati, fiecare cu ce trebuie, la cununia religioasa. De acum, confirm prezenta! Poze am vazut deja, sic, la Simo F, sora miresei in civil, foarte dragute, iar rochia Ralucai super faina, si culoare, si model, I loved it!
    Dezamagita am fost, ca n-am putut anticipa sa va facem o supriza frumoasa! 😉

  5. casa de piatra si multa multa fericire
    o fosta colega

  6. Iti multumim!
    fosta colega, ha?! 🙂

Lasă un răspuns

