Nunta lunii iunie!

As fi putut sa scriu in titlu Nunta Anului, dar cum aceasta a fost deja (nunta lu’ Chivu..) si nu m-ar fi crezut nimeni am zis sa fiu mai credibil si sa-i dau credit pentru luna iunie. Vorba aia decat sa ai a doua nunta a anului mai bine prima a lunii iunie!

Da… sa revenim. Un eveniment atat de frumos si de important nu puteam sa nu-l amintesc si in pagina mea de blog. Asa ca m-am hotarat (dupa multe batai la cap din partea unei anonime persoane prezente la nunta…😉 ) sa va prezint cateva impresii de atunci!

Pe 21 iunie 2008, la Brasov, a avut loc un eveniment grandios si exclusivist: nunta domnisoarei Rosescu si a domnisorului Balint. Grandios pentru ca s-a desfasurat intr-o locatie de vis: Sala Coloanelor din cadrul Cercului Militar Brasov, si exclusivist pentru ca nu oricine isi poate face nunta acolo!😉

Invitatii au cam sarit putin peste 300 si vreo 30 si ceva… asa ca si numar… dar a fost loc pentru toata lumea. Mancare si bautura la discretie, adica multa si buna. Formatia la locul ei.

Ce sa va mai zic de miri… ginerica baiat de treaba, n-a plans🙂 iar miresica, ce mai incolo-incoace o adevarata printesa. Gurile bune spun ca a avut o rochie de mireasa extraordinara si la propriu si la figurat (eu nu ma prea pricep la moda, parerea mea e ca a fost „de acolo” adica i-a venit de minune, parca era facuta pentru ea. Acum nu stiu cine a fost mai frumoasa: rochia sau mireasa?! Sunt sigur ca ginerica ar opta pentru mireasa – rochia o porti odata cu mireasa stai pe viata…)

Am cam batut campii in loc sa va arat ceva poze… asa ca, iata si cateva poze:

Oricum a fost o nunta de vis (sper sa am si eu parte de asa ceva – si nu sunt fata -) m-am simtit grozav iar mancarea n-am putut sa o manac pe toata! Scuze!🙂

________________________________________________________

Un răspuns

  1. It’s me, it’s me, I’m famous!🙂
    A fost frumos, nu? Eu de-abia acum ma uit la poze si incerc sa-mi amintesc, pentru ca din nebunia acelei zile nu mi-a ramas decat verigheta pe deget! :)) Abia astept sa avem si casuta gata, sa vedeti ce chefuri pregatim!

Lasă un răspuns

