La Mosu’ la restaurant!

Daca tot eram in zona (Prahova) am zis ca nu putem sa ratam Restaurantul „Mosului„. Asa ca noi, tinerii casatoriti,  impreuna cu nasii am facut o vizita campionului mondial la box, Leonard Doroftei.

Mancarea a fost super gustoasa, servirea impecabila, iar Dorin e un dulce. Ne-a facut rost de o masa la terasa si ne-a povestit cate ceva din experientele lui. A glumit cu noi si ne-am simtit ca intre prieteni. Orice problema pe care am fi avut-o ne-a rugat sa i-o aducem la cunostinta, de restul avand el grija, ridicand in gluma pumnii intr-o pozitie de box.🙂

Daca mergeti prin Ploiesti, nu ratati „Doroftei Pub” e chiar in centru, dar daca nu priviti in sus nu o sa-l vedeti – e undeva la etaj🙂

De la stanga la dreapta, in ordinea numerelor de pe tricou: eu, Dorin si sotia mea Raluca.

5 Răspunsuri

  1. Salut. In legatura cu azilul de care ai scris pe 22.12.2007, unde se afla? Ai niste date de contact?

  2. Azilul se afla la iesirea din Gugesti spre Dumbraveni, langa fabrica; In cladirea fostului post de jandarmi. Date de contact deocamdata nu am, dar ma pot interesa!

  3. frumoasa poza, buna de pus la colectie. singurele vedete cu care am poza sunt parazitii🙂

  4. Mersi Andrei. Daca ai cumva drum p’acolo sau nu e prea mare deranjul sa afli date de contact, raman dator.

  5. Pare tare de gasca, Campionul!

Lasă un răspuns

