Timpul inseamna bani sau banii se fac in timp!?

Stiu ca mi-am propus sa scriu pe blog doar cand am ceva interesant de scris, dar nu vreau sa asist la sucombarea subtila a jurnalului meu vitrual. Titlul se refera la lipsa mea de timp si la lipsa de… bani🙂

As mai fi avut ceva subiecte de scris aici, dar cum v-am obisnuit sa probez spusele cu poze, si cum poze nu prea am mai facut, am lasat balta subiectele. O zi libera nu am mai avut de ceva saptamani (ca sa nu spun luni), sa nu incep sa ma plang acum ca nu intereseaza pe nimeni. Vorba unuia de la frizerie, adresandu-se unui batran care se vaita: „Cand ti-a fost bine n-ai venit sa te vaiti!” Buna, nu?

Sa va mai zic din stirile locale: la piata s-au pus geamuri iar trotuarul pavat a fost pavat (pe jumatate). S-au mai pus banci prin comuna, se strang gunoaiele prin centrul iar lucrul la constructia unei noi „aripi” a primariei continua.

O cununie civila te costa 180 RON (taxa medic de familie, taxa Oficiere cununie civila si taxa de compozitor – nu ma intrebati ca nu stiu de unde vine – ).

Astazi, vineri 4 iulie a inceput BestFest – scump biletul (110 RON la intrare, 75 RON bilet luat de pe net).

Tot astazi 4 iulie e si Ziua Americii, intamplator… La multi ani!

Si tot de azi pana pe 6 iulie – intrunire moto la Targu Secuiesc, se pare ca nici la asta nu o sa ajung, pacat! Poate la urmatoarea…

Buletinul de stiri il voi incheia acum si va urez un weekend placut, tuturor celor care vor avea unul!

Un răspuns

  1. si spuneti nu drogurilor… sssnnnhhhh… la naiba…

Lasă un răspuns

