I.T.M.

Daca tot am facut atata valuri cu I.T.P.-ul, si daca tot am fost azi la I.T.M. m-am gandit sa va povestesc si despre cel din urma.

In primul rand I.T.M. = Inspectoratul Teritorial de Munca.

Astazi am avut nevoie de o copie dupa cartea mea de munca. Asa ca, intai am sunat sa vada daca am asa ceva iar apoi am mers la Inspectorat. La 12:10 am ajuns acolo. Nu era coada asa de mare, dar nici la ghiseu nu era nimeni. Aparatele de aer conditionat nu functionau (tipic pentru o institutie de stat). Un aer sufocant si greu apasa pe umerii „cozii„. M-am asezat la rand. A venit intr-un final si o duduie, dar n-a stat prea mult. A intrat intr-un birou, a inceput sa discute cu cei de acolo, apoi si-a luat fetita de mana si a iesit afara. Lumea a ramas uimita (putin spus). Cineva din „coada” a sugerat ca ar fi schimbare de tura. Dupa un timp a venit o alta tanti, s-a asezat la calculator, a luat un buletin de la primul din rand si se uita la monitor. Si se uita… si se uita… ingananad unei colege „Daca asta merge asa, iti dai seama cum merge ala de dincolo” (banuiesc ca se referea la PC-ul de „ultima generatie” care abia se taraia). Cand am ajuns si eu in sfarsit in fata, mi-a luat buletinul, m-a intrebat ce vreau, am spus „o copie la cartea de munca„, m-a intrebat la ce firma lucrez, iar apoi m-a rugat sa ma aerisesc afara pentru ca o sa mai adune cateva buletine si numai dupa aceea ne va da cartile de munca sa le facem copii.

Procedura standard este urmatoarea: Te duci PERSONAL la I.T.M., cu buletinul sau cartea de identitate, lasi buletinul acolo, ei iti dau cartea de munca, tu te duci sa-ti cauti un xerox sa faci copie (ei nu detin asemenea aparatura de ultima ora!), apoi vii inapoi lasi cartea si-ti iei buletinul. Simplu, nu?! Am asteptat si am asteptat… pe la 12:50 mi-au dat cartea de munca. Am traversat la un xerox (o camaruta 1/1) foarte profesionist. O doamna de acolo facea copii in paralel la doua aparate de copiere. Totul a durat maxim un minut si mi-a dat si restul(!!!). Am inapoiat cartea de munca si am plecat urgent de acolo.

De retinut: daca aveti de scos o asemenea carte de munca nu mergeti la I.T.M. intre 12 si 1 PM. De ce? Pentru ca:
1. Nu au aer conditionat, iar in mijlocul zilei e groaznic;
2. Se schimba tura;
3. E pauza de masa;
4. Calculatorul merge suuuuuper incet (sau cel putin asta sustin ei);
5. Nu au un xerox functionabil sau disponibil pentru cetateni.

Toata actiunea s-a desfasurat in localitatea Focsani, judetul Vrancea. Nimeni nu a fost ranit nici de caldura si nici de calculatoare (sper)! 🙂

Lasă un răspuns

