Pranz de „sef”!

Astazi, o zi ca oricare alta. M-am trezit de dimineata… nu, nu m-am dus la piata, ci la serviciu. Am plecat in graba asa ca micul dejun l-am sarit. La serviciu am muncit pe branci, am avut la clienti… ma mir cum de n-am inchis (am consumat mai mult cu aerul conditionat decat am avut incasari). Pentru cei care nu stiu unde lucrez, lucrez la o farmacie dintr-o localitate vecina, o farmacie care merge extraordinar atunci cand mai intra si cate un client…

Ma rog, nu va mai tin in tensiune, si continui sa va plictisesc. Nu va asteptati la dezvaluiri extraordinare, va voi povesti o zi obisnuita in Romania „is my country„, vorba cantecului. Momentul crucial al zilei a fost pe la ora pranzului cand m-a apucat o foame de nedescris. Cum nu venisem la serviciu cu pachetel am recurs la metoda „du-te si cumpara!” Am decis sa fac ceva diferit astazi si sa nu mai cumpar de la magazinul de unde cumpar de obicei (Proasta decizie!). Asa ca m-am urcat in masina si am plecat „acolo unde niciun om nu mai fusese inaintea mea” (vorba filmului – Star Trek). Stomacul o luase razna, dar in 2 minute eram in magazin. Cautam cartofi – n-aveau! Zic sa iau ceva de manancare, ce mai conta. Asa ca am luat: o paine, o cutie de pate, un pate la tub, o cutie de icre, 3 rosii iar de rest 3 eugenii.

Revenit la serviciu, cu o pofta de mancare exagerata, am intins „bucatele” pe masa si ma pregateam sa infulec. In secunda urmatoare s-a umplut farmacia de clienti, au inceput sa vina distribuitorii cu marfa, iar telefonul o luase razna. Pranzul putea sa mai astepte: „Clientul nostru – stapanul nostru„. Of…

In sfarsit ma asez la masa. Sunt hotarat: pun mana pe „pateu”, trag de cheita… hmmm… oare asa trebuie sa arate… hmmm… A, sa va spun si voua! Avea o culoare spre violet – o frumusete! Ma uit pe data de expirare: era in teremen. (sa fi fost de vina caldura asta din ultimele zile, gradele alea peste 30 care erau in magazin, intre rafturile pe care se afla si pateul din mana mea… putin probabil. O fi fost pate de flamingo anemic…). Flash-uri din magazin imi treceau prin minte – mustele aveau spectacol in cateva baclavale lasate pe o farfurie descoperite, caldura insuportabila o facea pe vanzatoare sa stea afara la umbra, marfa ingramadita peste tot, frigiderele burdusite (deh unde sa mai incapa si o nenorocita de cutie de pate de porc).

Pun deoparte pateul la cutie si trec la felul al 2-lea – tot pate, dar la tub (asta mi-l daduse de la frigider, sic!). Ma uit pe termenul de valabilitate: EXP 04.2008. Tin sa va precizez, ca astazi, cand mi s-au intamplat lucrurile astea, ne aflam in data de: 23.06.2008!

Trec la felul al 3-lea. Icre cu rosii. Icrele foarte bune, cele mai bune, n-am ce zice! Rosiile in schimb erau: 2 verzi si una stricata, asa ca am mancat icre pe paine – delicios.

Pentru desert mi-am pastrat cele 3 „superbe” eugenia, dar nu le-am putut savura pentru ca aveau scris pe ele: EXP 02.2008!

Saru’mana pentru masa! Icrele au fost super!!!

******************************************************

7 Răspunsuri

  1. hmmm……

    -pacient NU client
    -daca combinai delicatesele acelea cu furazolidon si no-spa de la fata locului puteai sa le degusti fara nici o problema (digestiva)🙂
    -si zi mersi ca expirasera doar de anu asta ca putea sa fie mult mai rau

  2. :))))))))))))) daca nu ai fost fidel..la mancare nu se fac mofturi…iei de unde stii….de unde ai o istorie cu vanzatarea..care te anunta „nu luati”
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  3. […] PS. Pentru amatorii de senzatii tari va recomand un articol mai vechi de al meu… Click AICI! […]

  4. Priceless! Pentru toate celelalte momente…

  5. Am recitit acum postarea asta mai veche si nu-mi vine sa cred. Am senzatia ca uneori, mi se pune o ceata pe creier incat nu mai judec corect. Ce-o fi fost in capul meu de am cumparat numai expirate, nu stiu!!

  6. traim in romania si asta ne ocupa tot timpul
    tare de tot am ras cu lacrimi

Lasă un răspuns

