Actiune si suspans pe strazile Gugestiului

Stefan” Segal ar muri de invidie daca ar afla…

Cine spunea ca viata la tara e monotona si fara haz?! Astazi am trait ca in cele mai tari filme de actiune. La limita!!!

Ma intorceam linistit acasa dupa orele suplimentare de la serviciu. Am trecut pe langa o bodega din centrul Gugestiului, unde nu stiu ce se intampla, dar in fata ei erau parcate o multime de masini. Unele erau parcate mai civilzat, multe nu. Soseaua se ingusta astfel: asa-i la tara soseaua principala are o banda si jumatate, si daca mai si parchezi pe jumatatea respectiva, mai ramai fix cu o banda pentru ambele sensuri de mers. Am incetinit si am reusit sa ies din stransoare, blestemand masinile trase aiurea pe dreapta. Am trecut pe sensul meu de mers si atunci a inceput actiunea. Totul s-a petrecut in cateva secunde, dar am trait intens: fara sa semnalizeze  sau sa dea din maini sau din faruri sau orice altceva, un pustan neobrazat si impertinent a intrat pe sensul meu de mers si a continuat sa ruleze. Tipul nu dadea niciun semn ca ar vrea sa opreasca sau sa incetineasca macar. Am franta brusc, deoarece distanta dintre cele doua masini se micsorase simtitor in cateva secunde. Impactul era iminent. Vazand ca am orpit, „sinucigasul” a incetinit (!!!) si a revenit pe sensul lui de mers. Trecand pe langa mine, (eu fiind in timpul asta cu mainile pe sus in semn de „Ce dracu faci ba b…aiatule?!?!? esti nebun?!?!) foarte indignat, imi spune cu tupeu: „Tu nu vezi ca merg pe sensul asta!? (adica pe sensul meu de mers, adica pe contrasens!)

Am ramas traznit! Fara replica!

Am pus frana ca un fraier. Un „stand-up” clasic cu masini (sau cum s-o mai numi faza aia din filme cand merg doua masini una spre „cealalalta” – vorba stim noi cui – ) in care eu am pierdut punand frana (oare?).

Daca as fi fost singur in masina, si daca mi-as fi permis, si daca jucam intr-un film… as fi intrat in el. Ar fi inteles el ceva din asta?! Nu cred. Mai bine ca n-am facut-o! Daca o faceam nu va mai scriam acum🙂

Vorba ‘ceea: „Nu te pune cu prostu’, c’are mintea ‘hodinita’!

3 Răspunsuri

  1. partz!… sa avem pardon! da asta nu-i nici o limita…parerea mea

  2. S-avem pardon, dar io n-am inteles, parol! Neicusorule fii mai esplicit!🙂

  3. roakerii astia… a lu` ivan… pashol na turbinca…

Lasă un răspuns

