La Gugesti se face… trotuarul!

Amatorii de senzatii de un anumit fel s-au inselat daca au interpretat titlul la figurat. Nu, nu e vorba de prostitutie! La Gugesti va lua fiinta in zilele ce urmeaza un „tronson” de trotuar, primul trotuar pavat din localitate. Lucrarile au fost demarate, timpul de executie va fi unul lung (banuiesc); dar nu cumva sa credeti ca din alte cauze dacat unele naturale (ploaie, vreme urata).

Ca la orice lucrare de asemenea „magnitudine” au aparut si probleme. Pavajul se va incadra intre bordurile deja existente si marginile inaltate ale teraselor. S-a turnat nisipul, au fost instalate cateva portiuni din trotuar, insa nu s-a gandit nimeni sa astupe golurile dintre bucatile de bordura (alea deja existente). Asa ca nisipul de sub noul pavaj a inceput sa se scurga printre vechile bucati de bordura… Treaba facuta bine!

Lucrarea inainteaza cu repeziciune: cam 2 mp pe zi.

Daca tot suntem la lucrari, sa amintim si de PIATA. S-a reusit inchiderea ei, dar nu s-au pus si geamuri din motive de securitate (sa nu fie sparte/furate/etc).

7 răspunsuri

  1. Dom’le e ceva de incurajat faptul ca la noi in comuna, dupa vreo 8 ani de cand au inceput sa se lucreze la „noua piata” s-a ajuns la faza de „rosu”.
    Cat despre trotuar, 2 mp pe zi se pare ca este ceva iesit din comun, record chiar in comparatie cu alte lucrari lasate, ani de zile, de izbeliste.
    Stau si eu si ma intreb, materiale sunt, mana de lucru este, atunci de ce nu fac si ei o lucrare buna?
    Raspunsul cred ca este cvasi-cunoscuta delasare care stapaneste conducerea comunei noastre.
    Andrei, tine-o tot asa!

  2. Though I don’t understand your language,but I did see you start to use more pictures in your blog.

  3. Without the pictures nobody will believe me 😉

  4. Vad ca astia strainii sunt pasionati de pozele tale:)) Bravo!

  5. E adevarat,avem trotuar dom’le nici nu imi vine sa cred.Dar nu ai precizat ca avem un trotuar original,cu inclinatie catre partea carosabila.In mod sigur a fost proiectat asa cu un scop anume.Problema e ca mie imi scapa scopul,va rog…ma poate ajuta cineva cu o idee?
    Andrei ,nota zece pt blog,ar mai trbui si niste ”emoticons”,cateodata cuvintele nu sunt destul de expresive.Asa ca da-mi voie sa te mai vizitez.

  6. Partea cu inclinatia o lasasem pentru la sfarit, dupa ce o sa fie gata trotuarul! 🙂 Asta e mi-ai stricat surpriza 🙂
    Merci pentru aprecieri, am o groaza de poll-uri unde se poate vota, plus chestionare pentru sugestii (vezi inpagina de blog dreapta sus).
    Cat despre vizite… iti dau voie:) si chiar te incurajez sa mai chemi si alti doritori 😉
    (ai observat ca am inceput sa pun si emoticons)

  7. eu… daca imi permiteti sa imi dau ca tot romanul cu parerea, cred ca e pentru… scurgere… de la terease…

Lasă un răspuns

