Tricoul colorat!

Sunt de-a dreptul incurcat. Am o mare problema in ceea ce priveste stilul meu vestimentar. Am ajuns in situatia ingrata de a nu putea sa port anumite haine doar datorita culorilor lor! De exemplu: Sa mergi la stadionul Ghencea sa-ti iei bilete la meciul echipei nationale, trecand mai intai prin Giulesti, si purtand un pulover in culorile ALB-ROSU! (Mi s-a intamplat, nu e fabulatie – iar daca va intrebati daca am mancat bataie sa stiti ca era sa iau… dar am scapat!).
Situatia din prezent e aproximativ asemanatoare cu cea descrisa mai sus. Diferenta e, ca de data asta, chiar as putea sa-mi iau bataie…
Hai sa nu ma mai lungesc: ideea e ca suntem in campanie electorala! O campanie electorala mai agresiva ca niciodata (la noi in comuna). Eu am 4 tricouri, fiecare din ele intr-una din culorile: ROSU, PORTOCALIU, GALBEN si VERDE. Ei bine, culorile astea reprezinta vreo 5 partide (nu e greseala, doua dintre partidele din lupta pentru locale au aceeasi culoare). Stiu, veti spune „pai ce, altele n-ai?!” Ba am! Sunt vechi, groase, expirate moral, etc. Astea colorate sunt de vara, subtiri, usoare, comode, etc.

Dilema mea e: Cu ce tricou ma imbrac astazi?!

*Explicatie: la stadion, sa iau bilete, am fost cu tramvaiul, si nu cu masina personala. Un baiat exotic din Giulesti, chiar mi-a atras atentia (eu nerealizand atunci ce reprezentau semnele pe care mi le facea). Baiatul a fost un finut, ca daca era altcineva ma altoia si apoi imi explica despre ce era vorba (luam bataie si nu stiam de ce!).

3 Răspunsuri

  1. grea viata asta🙂 cumpara un tricou negru si unul alb si nu vei avea probleme cu nimeni.

  2. Ce farmec ar mai avea viata daca am trai doar alb-negru…

  3. eu zic sa iei verde ca cica astia ar fi mai pacifisti si au mai multe femei in partid….dar sa ai la indemana si restu tricourilor sa te schimbi la nevoie ca un cameleon

Lasă un răspuns

