De primavara…

Avand in vedere ca asteptam cu totii „caldura”, mi-am permis sa va dau un preview (o avampremiera) la ceea ce va urma, primavara. Desi e aprilie, afara e inca destul de rece, 7 – 8°C, dimineata la prima ora.

Stiu cam cate grade sunt afara dimineata pentru ca pentru mine serviciul incepe, de la o vreme, dimineata. Asa ca ma trezesc si merg la serviciu, adica la farmacie. Farmacia se afla la cativa kilometri de locuinta (mea [permanenta] de la tara, acolo [n-as vrea] sa mor – vezi cantecul lui Mircea Baniciu „Viata la tara” sau poezia „Vara la tara” a lui George Toparceanu).

Dar unde vreau eu sa ajung?! La farmacie, evident! Pentru ca langa farmacie am un vecin super de treaba, pe nea’ Titi, cum ii spunem noi. Iar nea’ Titi ne-a facut o surpriza si ne-a lasat sa-i vizitam gradina. Pozele sunt mai jos si o sa le las pe ele sa va vorbeasca!

Sa aveti o primavara placuta!

Pentru prieteni, daca-imi promit ca nu vor rade, o sa le arat o poza cu mine intr-o ipostaza unica!

Pentru a vedea poza da click AICI !

5 răspunsuri

  1. drace te-a pacalit bilutza si de data asta.SEXY!!!!!!

  2. wow..super..o sa-ti pun poza p hi5 meu http://lauradaniela10011985.hi5.com

  3. Ai cam avea nevoie de aprobarea mea intai! Ce zici?

  4. ce frumoasa gradina, imi plac florile 🙂

  5. da sa stii ca esti frumos tu in lalele!!pacat de lalele!

Lasă un răspuns

