O urgenta = 1h si 30 min. – part. 3

Am intrat la dom’ doctor. M-a intrebat intr-o soapta “Ce ai?” iar eu am inceput sa turui sub ochii plictisiti ai doctorului. A studiat putin radiografia, a luat un pix si o foita de hartie pe care a scris ceva marunt, dupa care mi-a servit un sec “La revedere”. M-am uitat la ceas: era 11:30 AM. Terminasem cu urgenta. Si am tras concluzia ca o urgenta dureaza doar 1 ora si 30 minute. E bine si asa.

Dupa ce am iesit din Spital, m-am dus la medicul de familie, sa-mi explice si mie ce mi se intampla.

Impreuna cu doamna doctor am reusit sa deslusim diagnosticul “USOARA INGUSTARE A DISCULUI INTERVERTEBRAL L4-L5”.

Mi-a prescris o sacosa de medicamente. Sunt in a 4-a zi de tratament. Durerile continua. Noptile sunt mai mult treaz decat adormit. Daca dupa 5 zile durerile persista trec pe injecatbil. Maine e a 5-a zi. Ma doare ingrozitor!

Sfarsit. Povestea continua!

4 răspunsuri

  1. insanatosire grabnica iti urez, sper sa`ti treaca durerea sa nu ajungi la injectii! 🙂

  2. Merci. Apreciez. Textul l-am scris mai demult asa ca acum nu ma mai doare :))

  3. Fă o vizită la un neurochirurg…
    Acolo trebuia să ajungi din prima…

  4. Am reusit pana la urma sa scap doar cu pastile. Daca am grija si ma feresc de efort excesiv cred ca o sa reusesc sa nu ajung la operatie sau alte probleme din astea. Pana atunci mai car un brat de lemne… 🙂

Lasă un răspuns

