EXAMEN PSIHOLOGIC!

Mi-am inscris prietena la scoala de soferi. Cum am inscris-o, in aceeasi zi trebuia sa sustina si examenul psihologic. S-a inscris pe la 10:00 AM. Examenul psihologic se tinea la 12:30 PM. La ora 12:00 eram in fata salii unde urma sa se stabileasca integritatea psihica a prietenei mele.Dupa cele 30 de minute (pana la 12:30) am mai asteptat inca 15 – sfertul academic, chiar daca doamna nu era academician… Intr-un final a sosit si doamna doctor, a intrat in cabinet, iar noi am mai asteptat un pic. Dupa alte 10 minute au intrat si cobaii, iar eu mi-am asteptat cuminte prietena in sala de asteptare, adica pe hol.

Asteptarea, cred eu, este testul in sine.

Desi prietena mea a intrat printre primii la proba de “abilitati” a reusit sa iasa abia in jurul orei 15:45. Astfel, am sarit peste masa programata, pentru ca la 16:00 avea curs de legislatie rutiera.
Stand si asteptand, mi-am dat seama ca adevaratul test psihologic este de fapt asteptarea si felul cum reactionezi dupa aceasta asteptare.
Ar fi trebuit ca examenul psihologic sa se desfasoare in felul urmator: astepti o ora sa vina “doctora”, mai astepti o ora sa te invite in sala, mai astepti si in sala o ora, iar apoi sa vina si sa ti se spuna ca examenul psihologic se va tine de fapt a doua zi. Se va studia reactia individului dupa primirea vestii, iar in fuctie de aceasta reactie se va stabili daca persoana in cauza poate suporta cantitatea de stres sau nu.
Acelasi lucru l-am intalnit si la facultate: daca ai examen vii inainte cu o ora, astepti sa apara si supraveghetorii inca o ora si apoi mai astepti si profesorul universitar, somitatea transformata in nulitate prin lipsa punctualitatii!!!
Am trecut aproape toti examenele psihologice din facultate (desi putine nu au fost) iar prietena mea a excelat la testul psihologic al scolii de soferi.

6 Răspunsuri

  1. so true…so true

    Dar totusi, sa inteleg ca in acel filmulet ea conducea pe drumurile publice fara permis ???🙂

  2. Asa e in Romania. Defapt se da o ora casa fie alta. Deja m-am obisnuit

  3. Nu era pe drumurile publice!! Era pe stadion :))

  4. De ce vrei sa pui viata pietonilor in prericol si ai asezat BILUTZA la volan, nu iti e frica ca se rostogoleste:))?

  5. eu am dat examenul psihologic la un cabinet recomandat de scoala de soferi. m`am dus acolo dupa servici, am dat testele pe loc, fara nici o asteptare, am platit, mi`am luat hartia doveditoare si am plecat. a durat aprox 30-40 min toata treaba.

Lasă un răspuns

