Ora de vara…

Noaptea trecuta s-a dat ora… inainte. Ma rog… De dimineata m-am trezit foarte debusolat! Nu stiam exact cat e ceasul?! Tehnologia asta ne-a depasit cumva: toate ceasurile din camera s-au dat singure inainte! Ceasul de la calculator, cel de la „risivarul” TV satelit cat si cel al telefonului mobil! Super tare, nu ma asteptam! Cautam un ceas mai vechi sa imi confirm „automatismul”/”updaturile” ceasurilor mele… Si nu am gasit! Am deschis televizorul si am vazut ca si ora de la TV era in conformitate cu celelalte ceasuri.
Asa ca am concluzionat: „Nu s-a dat ora inainte!

PS. De fapt s-a dat ora inainte… pe bune!

2 Răspunsuri

  1. mda, eu am zis sa fiu mai precaut si mi-am dat ceasu de la mobil inainte cu ora de cu seara, iar dimineata am patit aceleasi surprize-surprize

  2. […] Maine 29 martie 2009, se dau ceasurile inainte, astfel ora 3 devine ora 4! (Si ca sa stiti pe viitor, in fiecare an, in ultima duminica din luna martie procesul se repeta!). Cei care aveti ceasuri/telefoane/PC-uri destepte, care se regleaza automat la noua ora aveti grija sa nu dati ceasul cu 2 ore inainte! Eu am patit-o anul trecut […]

Lasă un răspuns

