Cupa „ardelenilor”!

E joi. De pe la 20.30 a inceput meciul. Cupa Romaniei, se joaca ultimul meci din sferturi: C.F.R. Cluj – F.C. Brasov. Meciul se joaca inca, la ora la care scriu. E 1 – 0 pentru CFR in prima repriza de prelungiri. Dar nu despre meci vroiam sa scriu, ci despre… geografie?!? Am luat harta Romaniei, am cautat pe google… hmm, insa tot nu m-am lamurit. Comentatorii o tot tin ba ca „au recuperat ardelenii„, ba „corner pentru ardeleni” si nu stiu CARE ardeleni?!? Clujul sau Brasovul e in Ardeal? Sau se pune problema care echipa e mai ardeleana dintre cele doua?!

Acum ar fi mai multe interpretari: „mai” ardeleni ar fi cei din Cluj,
ca Brasovul e mai la granita… da, dar daca te uiti la jucatori… hm… atunci echipa din Brasov e „mai” ardeleana pentru ca la C.F.R. Cluj nu prea sunt romani… E greu!

Si ca sa nu spuna nimeni ca sunt rau, parca domnii comentatori m-au auzit si au adaugat: „putin cam haotici sunt ardelenii […] pun presiune pe brasoveni„. E clar! Ma las pagubas! Cum e pana la urma?!

Un răspuns

  1. super tare :)))…..vreau si eu sa fiu comentator ! …. oricum eu cred ca ardelenii erau de fapt „portughejii”

Lasă un răspuns

