O oaie, doua oi…

N-am inteles niciodata mitul “oilor”. Adevarul e ca nici n-am incercat vreodata sa numar oi ca sa adorm. Chiar functioneaza? A incercat cineva?
Si totusi, care este explicatia psihologica, numaratorii acesteia bizare, inainte de culcare?
Eu stiam ca, daca vrei sa adormi, te gandesti la ceva frumos, ori sa te gandesti la oi inseamna ca ori esti cioban, ori… ma rog, ce mai conteaza!
Cred, totusi, ca e valabila doar pentru oamenii prea odihniti, care n-au de lucru si care nu acumuleaza prea multa oboseala dealungul unei zile de odihna. Eu stiam ca un om care muncesta 8h/zi, 5 zile/saptamana, cand ajunge acasa de la serviciu, mananca si.. cade. Adica adoarme instantaneu. Doarme bustean, tai lemne pe el. Nu se trezeste nici macar… adica se trezeste dimineata pe acorduri de “bormasina”.
Si ce placut e ca in fiecare dimineata, la ora 8:00, timp de 3 saptamani, sa te trezeasca masina de dat gauri… Mai mult decat atat, fix de 3 saptamani sunt in tura de dupa-amiaza, ceea ce inseamna, teoretic, ca pot dormi cat de mult doresc. Teoretic! La ora 8 AM, vreau-nu-vreau, ma trezesc. Si nu fac asta dintr-o obisnuinta sau din constiinciozitate! Nu! O fac pentru a putea asculta, “spectacolul uneltelor prin peretii spatiului viitorului coafor de sub apartamentul meu”! Sau mai pe scurt (ca tot suntem in epoca messengerului si a prescurtarilor) “S.U.P.P.S.V.C.D.S.A.M.
Somn usor! Ma duc la culcare ca maine muncesc! Sunt de dupa-amiaza insa, maine la prima ora…

Era o vorba: “Ce frumoasa este viata, cand te scoli de dimineata!” – intre noi fie vorba, nu e chiar asa…

Un răspuns

  1. Te inteleg perfect ….Si eu am niste „vecini” care de la inceputul lui ianuarie tot sparg , ciocane si alte zgomote de genul asta …..Eu nu ma oftic pentru somnul meu …dar am un pusti care cateodata reuseste atat de bine sa ignore aceste zgomote ca ma minunez …:)..asta cand e obosit …dar dupa o ora ( si la bebei somnul inseamna cam 2/3 din zi)..cand somnul nu mai este atat de profund ….mamai sta si leagana …., si in competitie cu acesti muncitori …care nu respecta uneori nici orele de liniste …adica 14-17 …, mai avem vecinul de jos …care are niste „boxe de nunta ” cu care oricat de incet ar asculta maneaua lui preferata …tot s-ar salta podeaua sub tine ….I-am propus …sa fie doica sau ma duc la politie …..A sfarsit prin a pleca la tara …nu stiu pt cat timp …:) …..Vorba aceea …..Daca n-ai ‘tara’ ……, si nici bani sa o cumperi …, suporta !

Lasă un răspuns

