Bucurestiul… tampeste!

Eram in Bucuresti, intr-un magazin de imbracaminte. La un moment dat, pe usa magazinului intra vijelios o tanara fata. Si exclama, fara sa tipe dar suficient de tare incat sa fie auzita de catre mine:
Am o durere de cap fuck off…*
Am ramas cu gura cascata. Pustoaica era neinsotita, deci vorbea cu ea insasi,
iar expresia folosita era o premiera pentru mine. Tanara a continuat sa-si vada de shopping** printre hainele magazinului
iar eu am plecat din magazin mai bogat cu o expresie!

Dictionar:
* Va rog sa scuzati vulgaritatea. Expresia se poate traduce prin: „Am o durere de cap pleaca de aici!” aproximativ…
**Actiunea de a cumpara, de a face cumparaturi. 

2 răspunsuri

  1. asta e super tare ce sa mai zic :)). decat ca iti multumesc pt ca am mai invatat prin experienta ta o noua expresie

  2. Total de acord ca Bucurestiul tampeste!!!!
    Aminteste-ti de „fuck”ultate ca sa fiu in tema,( uita-te la noi :)) si scrie o rubrica permanenta( de exemplu lunea, ca si-asa e o” fucking day”) pe aceasta tema.
    Orium, exemplul dat mai sus nu e cel mai relevant pt acest proces… Parerea mea !:)

Lasă un răspuns

