La farmacie.

Un pacient, ma rog, un client:

C: – Paracetamol aveti?
F: – Avem.
C: – Ampicilina?
F: – De adulti?
C: – Da. Aspirina?
F: – Avem si aspirina.
C: – O cutie. Antinevralgic?
F: – Da, avem…
C: – Algocalmin?
F: – Da…
C: – Hartie igienica?
F: – Nu.
C: – Dicarbocalm?
F: – Da. Altceva?
C: – Nu. Atat. Buna ziua.
F: – Sanatate!

* Precizare: Tot ceea ce am scris mai sus este adevarat. Din ratiuni deontologice am schimbat denumirea medicamentelor, astfel incat, persoana mai sus mentionata, sa nu poata fi identificata.

farmacie.jpg

2 răspunsuri

  1. hehe,,,,inca n-ai auzit faimoasele cuvinte „aici se plateste intretinerea?” sau „vreau sa platesc mobilu si GAZELE” 🙂

  2. sunt o farmacista ‘mica’, adica abia mi-am inceput cariera si inca n-am avut cereri de-astea, dar bine ca mi-ai spus sa stiu la ce ma astept… :-)))

Lasă un răspuns

