Azil comunal…

De cateva zile, la periferia comunei s-a deschis… ceva! Nu, nu e carciuma, culmea!
Lucrarile de reabilitare a cladirii au fost rapide, in cateva zile cladirea a fost gata pentru a fi data in folosinta. In fiecare zi treceam pe langa ea si ma intrebam: “Oare ce-or mai face astia aici?!” Intr-o zi (acum o saptamana) a fost gata. Vopsita in galben, cu pietris in fata si cu o placa, pe care, la volan fiind mereu citeam doar “ACASA”. Ce sa fie?!? Am trecut o vreme pe langa ea si am reusit sa mai descifrez cateva cuvinte: “maxim protejata”. Ce sa fie?!? Bine, acum chiar nu stiu de ce nu m-am oprit niciodata sa vad ce scria de fapt…
Astazi am facut lucrul asta: m-am oprit. Si chiar i-am facut si o poza!

locuinta-maxim-protejata-de-tip-familial-acasa.jpg

= LOCUINTA MAXIM PROTEJATA DE TIP FAMILIAL “ACASA” =

locuinta-maxim-protejata-de-tip-familial-acasa-zoom.jpg

Sunt cam in ceata! Cum adica “maxim protejata”? Protejata de cei de afara sau de cei de dinauntru?! Eu un fel de sanatoriu? Oamenii aia sunt nebuni? Eu auzisem ca e un fel de azil, nu sanatoriu!

Si inca o chestie de care nu-mi dau seama ce inseamna: “de tip familial”…hmmm…or fi stand cu tot cu familiile lor? Sau o fi o mare familie de batrani, batrani bolnavi mintal, bolnavi mintal?!?!

Oricum e frumos sa vezi ca se intampla lucruri din astea in comuna ta! E frumos sa avem un azil de batrani aici. Ma gandeam sa ma ofer voluntar (cam cum fac miss-urile inainte sa castige marea distinctie), dar spun pas deocamdata… prea multa “responsabilitate”.

UPDATE: PENTRU NOUTATI, DETALII SI NUMAR DE CONTACT CLICK AICI!

Un răspuns

  1. […] Am uitat sa mentionez si de casa pentru batrani. […]

Lasă un răspuns

