Biluta la volan…

Primul pas al unui sofer profesionist. L-am filmat. E un document de arhiva!!!

Enjoy. Ca eu am ametit de atata invartit in cerc…

4 Răspunsuri

  1. hello!
    fata, mai ai oleaca si ajungi sofer de formula 1…baga tare…pup

  2. […] or sa mai bata mingea mucosii? De unde or sa mai fure consatenii portile portarilor? Unde o sa mai invete Biluta sa mai conduca masina? Cata glorie a trait stadionul asta… Nu pot sa amintesc de stadion si sa nu pomenesc de omul […]

  3. […] Mi-am inscris prietena la scoala de soferi. Cum am inscris-o, in aceeasi zi trebuia sa sustina si examenul psihologic. S-a […]

  4. Conduce bine…felicitari.

Lasă un răspuns

