La…cumparaturi!?!

Partea a II-a (partea I aici )

Dau telefon sefului. Imi spune sa fac rost de bani si sa le cumpar. Imi aduc aminte ca am cardul la mine. E card VISA (de la ING) bani de doua monitoare aveam pe el…

Ma hotarasc cu greu sa intru in banii personali dar fac sacrificiul. Caut ceva timp cardul (un semn, poate) si il gasesc intr-un final. Il intind casierei, cu un aer de superioritate. Casiera imi raspunde sec:

– Nu acceptam decat carduri de la Banca Tiriac facute la noi, la Metro.

Am ramas “speechless” cum zice americanul, adica fara cuvinte!

Am descarcat monitoarele. M-am indreptat spre iesire. Am hotarat sa nu ies totusi cu mana goala din super hiper extra marketu’ lu’ peste si am luat un bax de sucuri la doze de 0,33l. Pretul recomandat era scris pe cutie: 1 leu. La noi in magazine costa cam 1,2 lei. Dupa ce am iesit din magazin, am constatat cu stupoare cat am dat pe o cutie: 1,3 lei.

Asa e la Metro, au cele mai mici preturi. E cu smecherie: daca citesti preturile alea scrise cu litere mari de prin revistele lor sau preturile ingrosate de pe rafturi…da, da, sunt chiar mici, dar alea sunt preturile fara TVA. Pretul adevarat este intradevar mic, adica e scris cu litere mici! Asa-i la Metro! Succes la cumparaturi…

The end, fin, adica sfarsit…cu Metro cu tot!

Lasă un răspuns

