Află-ţi numele în chineză…

MUTAT AICI!

205 Răspunsuri

  1. as vrea sa stiu si eu traducerea exacta a acestui nume. am cautat in mai multe locuri si mi-au dat diferite traduceri. as vrea sa il jtiu traducerea adevarata. Multumesc anticipat.

  2. sincer sa fiu nu stiu sa-ti spun. am cautat si eu pe net , dar nu am gasit mare lucru. daca o sa dau de ceva care ar putea sa te ajute, o sa te anunt. :)

    LATER EDIT (adica ceva scris mai tarziu)
    @ alin: numele tau in chineza aici

  3. spuneti-mi si mie cum se traduce andrei in chineza……pls pls……

  4. Draga Andrei, asa cum i-am zis si lui Alin HABAR N-AM :)
    Eu am postat o legatura la un site care te ajuta sa-ti scrii numele in chineaza, nu sa aflii semnificatia lui. Sorry. Am cautat si eu pe net, dar nu am gasit nimic! :(

  5. nu am ce sa scriu
    dar e tare rau site-ul

  6. care e nm meu in chineza

  7. Pentru Cosmin
    Asta e numele tau in chineza:

  8. imi place extensia linkului daca ma pot exprima asa… faci politica mah???

  9. Mi-a placut mult ce am citit … Ai talent si un umor atat de subtil … De asemeanea apreciez mult persoanele autoironice … Succes in continuare …Tine-o tot asa!

  10. spune-mi si mie numele meu pls. ms

  11. vreau sa stiu si numele meu va rog…msss

  12. Salutare! Imi place ce ai facut aici ! Daca esti interesat sa facem un link exchange , astept e-mail de la tine cu un raspuns!

  13. vreau sa-mi zici cum se zice leu in chineza, multumesc!

  14. @ Ionel

    Uite raspunsul pentru “leu” in chineza:

    Cu placere :)

  15. zimi te rog numele Ionel in chineza , multumesc anticipat Andrei!

  16. eu vreau nume de sate

  17. @ Anca
    Nume de sate in chineza?

  18. ziceti-mi si mie pls cum e in chineza numele meu ;)) multumesc

  19. m-ar intersa foarte mult daca se poate traduce porecla’NESY’ in chineza/japoneza sau semne care sa fie asemanatoare cu porecla respectiva ( daca nu cer prea mult.. as fi recunoscatoare) multumesc :*

  20. De ce numele meu nu a fost gasit? Oare nu are corespondent in chineza? Te rog , sa ma ajuti andrei daca poti. Ma numesc VALERICA ( barbat )

  21. Ajuta-ma ,te rog si spune-mi care e corespondentul in limba chineza( in scris) pentru numele meu de VALERICA ( barbat)

  22. @ Valy

    Numele tau in chineza:

  23. @ paola
    Sorry, pentru “nesy” nu am gasit nimic!

  24. Mersi, cam indescifrabil totusi si greu de reprodu. Nu o sa pot sa ma semnez asa. Asta e! Pt. VALI sau IULIANA poti gasi? Te rog!

  25. Multumim

  26. ai si adresa de mes?

  27. adunatedelasate@yahoodotcom

  28. As vrea si eu sa stiu cum se scrie valy in chineza

  29. @ Valy
    Vezi mai sus la “valerica”. Se scrie la fel.

  30. salut as vrea si yo sa stiu cum se spune marius in chineza, multumesc frumos

  31. esti de vis acu’ pot sa ma tatuez la sigur :P ms

  32. :))
    Multa bafta! Sa iti iasa bine!!!

  33. Astia-s narcisti… isi tatueaza numele pe ei. Curios as fi unde??? In frunte? Sau in locul intim sa il vada numai iubita, ca in momentele acelea fierbinti, sa nu cumva sa ii rosteasca numele amantului! MMM…

  34. suferintza eram daca mi-l tatuam normal in romana, si nu e in loc intim e pe spate pt. cultura ta, si nu inteleg dc trebuia sa te legi de comm meu ca sunt sigur ca nu ai impresionat pe nimeni

  35. Vroiam sa las “no comment”… dar nu ma pot abtine. Nu stiu cum ai tras tu concluzia ca narcisist inseamna suferinta! In fine… Comentez, pentru ca mi se pare penibil sa iti tatuezi propriul nume, ORIUNDE PE TINE. Vrei sa fii original, suferi (daca vrei tu), gaseste un motiv din orice domeniu… sunt sute de situri cu tatuaje semnificative chiar, care inseamna ceva. Crede-ma si eu sunt fascinat de arta picturii corpului, si vreau sa imi fac unul, dar vreau sa fie ceva frumos care sa ma reprezinte… nu sa imi tatuez numele cuiva, care sa imi ramana pentru totdeauna pe piele (nu se stie niciodata daca acea persoana mai reprezinta ceva pentru tine intr-un viitor sau nu…). Si ca un pont: eu as alege ca limba… sanscrita… e mult mai interesanta! Numai bine. Acum sper ca am impresionat!

  36. da!;) Ai reusit sa impresionezi! Acum spune-mi, te rog cum se scrie VALI in sanscrita sa-mi “tatuez”, masina ca are atat de multe surori prin parcarile supermarketurilor ca abia o recunosc!:D

  37. alin cum se scrir:(:(:

  38. @ alin: numele tau in chineza aici

  39. plssss numele in chineza sau simbolul va rog

  40. vreau j eu sa tiu kum se scrie numele meu in chineza pls

  41. […] By Andrei Lefter Se pare ca multa lume e interesata de cum arata scris numele lor in chineza. Postarea asta mai veche mi-a bulversat blogul intr-un sens pozitiv. Lucrul asta poate fi dovedit prin captura de mai […]

  42. …..Salut, zi`mi shi mie te rog qum se scrie numele “Georgiana” in chineza , cat mai urgent…ms !

  43. …vreau si eu sa aflu cum se scrie numele ANCA in chineza .ms mult :*:*:

  44. @ Stefan

    @ serban vlad

  45. vreau si io sa imi ziceti numele vicentiu in chineza

  46. numele meu in chineza unde e???????????????????

  47. @ Vlad
    Numele tau e in “fisierele mele”, undeva in partea dreapta pe blog, sub drepturile de autor! De acolo poti descarca o arhiva cu mai multe nume in chineza printre care se afla si numele tau!

    Am pus acolo si un index, daca mai sunt doritori si vor sa afle daca numele lor se afla printre cele din arhiva uite aici indexul: http://lefterandrei.wordpress.com/files/2009/03/nume-in-chineza-index-color.doc

  48. spuneti’mi si mie va ruog cum se scrie TaZz in chineza?:D

  49. @ Alice
    N-am gasit Vicentiu. Sorry :(

    @ Tazz

  50. cum se scrie LAVINIA si Cristian in chineza????????

  51. bai fratilor care stiti cum se scrie ionut sau andrei in chineza ? pls

  52. @ ionut-andrei

    atat Ion cat si Andrei le gasesti in fisierele mele (pe coloana din dreapta, sub drepturile de autor – trebuie sa astepti putin) se intituleaza “nume in chineza” si dai click pe el si descarci arhiva! :)

    Sper ca ti-am fost de ajutor.

    Succes

  53. buna as vrea si eu sa stiu cum se scriu numele mirela si alina in chineza……ma puteti ajuta plsssss :D ms mult

  54. @ alina

    alina: http://lefterandrei.wordpress.com/files/2009/01/alina.jpg

    mirela: http://lefterandrei.wordpress.com/files/2009/01/mirela.jpg

    Mai fetelor voi ma indemnati sa fac o arhiva si cu nume de fete (in chineza bineinteles). Si cred ca asta o sa si fac!

    Pentru toata lumea: cat de curand o sa apara la fisierele mele o arhiva update cu mult mai multe nume!!! :)

  55. asa sa faci ;) oricum e tare rau chestia asta….ms moooolt :X

  56. Deja lucrez la asta. Ma bucur ca va place!
    Cu placere :)

  57. IN SANSCRITA NU VA INTERESEAZA??? E MAI SEXY… UUUU… FETELEEEE. Bah Andy, esti belea fratioare cu articolul asta. Cum draq ai facut de cand cauta astia pe gugle numele lor in chineza, dau de pagina ta, nu stiu… dar e prea tare.

  58. […] By Andrei Lefter Cererea de nume in chineza a depasit orice asteptari. Deja postul “Află-ţi numele în chineză…” a atins cifra impresionanta de 8700 de vizualizari de cand a fost publicat. Drept consecinta […]

  59. Salutare ! Ai putea sa-mi traduci si mie din chineza “eu apartin lui Isus” ? :D te rog mult, e f important pt mine si nu gasesc nicaieri

  60. @ Makaveli

    Am sa incerc! Nu promit nimic :)

  61. Sa nu care cumva sa dea boala rea, sa te citeasca Cip, ca e de nasol. Asta e impotriva pocaitilor! :)

  62. ce comic esti tu (pe net) ^^ nu sunt pocait, e vorba de un tatoo in semn de multumire :)
    Multumesc mult Andrei !

  63. Am si eu o rugaminte m-ar interesa sa-mi traduci si mie “Roxana-maria” si “Daniela-nicoleta” te rog frumos si vreau sa t mai intreb cat de sigure sunt traducerile??:D:D:D ms mult

  64. @ Makaveli
    Imi pare rau, insa nu am gasit mare lucru in legatura cu ce m-ai rugat tu. Am gasit doar Isus, si nu stiu daca te ajuta prea mult… :(

    @ Stefan
    Le vrei legate cu liniuta sau alaturate? :)
    Cat de sigure sunt? Pai cat de sigur este tool-ul pe care-l folosesc (si pe care-l puteti folosi si voi – e scris chiar la inceputul postarii, imediat dupa titlu – :) )
    Daniela: http://lefterandrei.wordpress.com/files/2009/06/daniela.jpg
    Maria: http://lefterandrei.wordpress.com/files/2009/06/maria.jpg
    Roxana: http://lefterandrei.wordpress.com/files/2009/06/roxana.jpg
    Nicoleta nu am gasit, sorry. Am gasit in schimb Nicole :D (il gasesti in “nume de fete in chineza” din fisierele mele – coloana din dreapta, mai jos pe blog – )

    @ Diana
    Iata si numele tau :D

  65. Plizzzzzzz si numele meu mersi mult

  66. @ Gaiana
    Ai un nume deosebit si probabil si rar. Din pacate nu l-am gasit tradus in chineza :( Sorry

  67. mersi oricum Andrei ;)

  68. Maikaveli… du-te frate la biserica si multumeste-i lu` Dumnezeu… nu mai pune pe tine toate prostiile gen Prison Break… Si mai ales… in chineza. Dumnezeu nu citeste chinezeste frate. Vrei sa te citeasca de sus de acolo, scrie si tu in romaneste, sau ti-e rusine sa pui pe truPU-TI, ISUS in romaneste??? Te-ar arata cu degetu` mai lung toti. Asa ca, fii un pic mai istet, si gandeste-te la un tatuaj care sa reprezinte ceva, IN SEMN DE MULTUMIRE, ca te-a adus Dumnezeu pe calea cea buna! Succesuri. EBA

  69. cu adevarat sigur ar fi un dictionar sau un traducator autorizat de stat.nu costa mai mult de 50-100 000lei vechi.imaginati-va un tatuaj facut acum,despre care sa aflati mai tarziu k inseamna cu totul altceva,k v-ati inselat sau ati fost inselati.

  70. sal ….spunemi si me cum se scrie in chineza Adrian …si Kosmin ..dar exact asa cum tiam scris eu ..dak nhu normal….pls…ca vreau sami tatuez pe antebrat………ms mult

  71. spunemi si me cum se scrie adrian in chineza….ms mt mt

  72. Cred ca am sa pun un baner… NUMELE PROSTILOR PE TOATE SEGMENTELE! Ori te citeste Solcanu??? Recomand melodia http://www.youtube.com/watch?v=Sht7TSCC6Ls&feature=related – pentru tatuati!

  73. @ Adrian

    Nu am gasit numele tau (Adrian) in chineza, si nici Kosmin. Am gasit doar Cosmin: http://lefterandrei.wordpress.com/files/2009/07/cosmin.jpg

  74. spune-mi si mie cum se traduce numele meo pls

  75. Il gaseti aici: http://lefterandrei.wordpress.com/2009/05/31/o-noua-sarja-de-nume-in-chineza-bineinteles/ descarci arhiva “Nume_baieti_in_chineza_01.rar” si il vei gasi acolo ;)

  76. ash dori sa shtiu si eu numele meu scris pe chineza…multumesc mult:*

  77. @ Silvia

    Scuze de intarziere. Iata numele tau in chineza: http://lefterandrei.wordpress.com/files/2009/07/silvia.jpg

  78. Vreau sa stiu cum se scrie numele meu in chineza..

  79. @ Cezar

    Sorry, nu l-am gasit! :(

  80. cum se scrie Mynna ube Luky in chineza

  81. cum se scrie Luchian in chineza sau in japoneza

  82. @ cosmina

    Imi pare rau, nu am gasit nimic din ce mi-ai dat tu la tradus. Sa stii ca nu sunt profesor de chineza :D si eu folosesc tool-ul de mai sus, pe care vi-l-am recomandat si voua pentru amuzament. :)
    Imi pare rau daca te-am dezamagit. :(

  83. Nu-ti dezamagi cititorii tatuati!

  84. salutare….Andrei dak ai sa-mi traduci si mie numele meu si Raluca :D:P dak doresti si multumesc din sufler super tare blogul:D:)

  85. vreau si eu sa stiu cum se scrie ionut in chineza neaparat…va multumesc

  86. constantin in chineza

  87. imi zicetzi si mie cum se scrie vlad in cinezeste va rogggggggggg…….

  88. cum se scrie marian in chineza?? pt ca pe sait nu imi apare:((

  89. Sal imi zici si mie pls numele mamei mele in chineza pls as vrea sa mi-l tatuez sa o tin minte toata viata:-s nume:Ligia
    sau Georgeta

  90. am cautat pe mai toate siturile shi nicaieri nu am gasit traducerea numelui meu..ma gandeam k poate ma poti ajuta..tias fi recunoscator…ms oricum

  91. cum se scrie în cgineză numele meu VIOREL

  92. cum se zice Teodora in chineza??? plsplsplspls vreau rasp in curand :o3

  93. buna numele meu este virginia si as vrea sa te rog dak se poate sa spui si mie cum se scrie initiala V si S in chineza deoarece vreau sa mi fac un tatuaj si as vrea sa stiu cum se scrie.ms.:*:*

  94. cum se scrie in chineza DANIEL?multumesc

  95. vreau si io numele meu SCRIS in Chineza cu litere dalea de ale lor::::::dak se poate::::CRISTI COCOR

  96. Salut cum se scrie COSMIN ca si io vreau sa ma tatuez.. si e tare site-ul. esti bun

  97. salut…cum se scrie Mariana in chineza..?mercY

  98. vreau sa stiu cum se traduce numele meu,adica Lavinia,in chineza

  99. traducerea numelui meu

  100. poti sa imi zici si mie te rog cum se scrie ionut in chineza??

  101. te rog frumos

  102. as vrea si eu sa shtiu cum se scrie lica in chineza;;) contactatima pe ID plz;;)

  103. vreau si eu sa shtiu cum sa scrie LICA in chineza ms:D

  104. afla numlele asta pls:bogdan

  105. afla te rog numle asta:bogdan

  106. vreau numele meu in chineza

  107. afla numele ……………………………………………………………………………..

  108. spunemi si mie numele roxana in chineza cum se scrie mss mult popik

  109. Puteai sa fii si tu mai soft. Nick-name nu porecla. Ca nu mi se zice porcu, purcica etc. ;)

  110. as vrea sa stiu numele meu in chineza:P
    mil poti trimite pe mail:)

  111. as vrea si eu sa stiu cum se scrie marius si adu in chineza va rog mult

  112. cum se scrie dany in chineza…?:D:X

  113. vreau sa stiu cum se scrie tavi in chineza

    • AS VREA SI EU SA STIU IN CHINEZA NUMELE ASTA SI ACEST TEXT MS.
      GELU
      Da, Dumnezeu este
      ajutorul meu, Domnul este
      sprijinul sufletului meu

  114. cum se scrie raluca in chineza? va rooog :x

  115. ion, marius, dany (daniel), tavi (octavian),
    vezi arhiva: http://www.4shared.com/file/195852670/4b9faf3c/Nume_baieti_in_chineza_02.html

    alice, roxana, elena,
    vedeti arhiva: http://www.4shared.com/file/195853674/f44e0c40/Nume_fete_in_chineza_02.html

    Pentru “raluca” imi pare rau dar nu am gasit numele tau in chineza.

  116. as vrea sa stiu cum se spune la numele vali in chineza va rog

  117. 2 traduceri vreau si eu
    1.Dumnezeu
    2.Matei

  118. cum se traduce marius in chineza sau japoneza

  119. cum se scrie robert an chineza

  120. Pentru marius si robert vezi arhiva: http://www.4shared.com/file/195852670/4b9faf3c/Nume_baieti_in_chineza_02.html

    “Dumnezeu” n-am gasit, dar am gasit “God” daca te intereseaza.

    Iar Matei vezi aici: http://lefterandrei.files.wordpress.com/2010/06/matei.png

  121. dati-mi si mie un site pe care sa aflu cum se scrie raluca in chinezeste

  122. vreau sa stiu si eu cum s scrie mokko in chineza:)

    ms frumos

  123. vreau si eu “emma”in chineza,va rog..

  124. vreau sa stiu si yo cum se scrie marian si giorgiana in chineza va rog yo mult va multumesc

  125. care este numele meu in chineza Marius

  126. Alina in chineza..cum se scrie?

  127. cum se scrie catalin in chineza???

  128. spune`mi si mie cum se scrie cata in chineza?

  129. Buna :) as dori sa ma tatuez cu numele sotului si al baietelului meu, esti sigur ca scrierea este cea corecta, tatuajul fiind ceva pe viata (se poate scoate doar prin metode ce lasa cicatrici). Multumesc anticipat!
    Alexandra;Marius;Darius

  130. @ ruxy
    Salutare!
    Nu sunt profesor de chineza sau ceva asemanator. Pur si simplu folosesc un tool gratuit de pe net unde-ti introduci numele si el ti-l gaseste scris in chineza. http://www.adunatedelasate.ro/?p=1147
    Iar asta este tool-ul: http://www.chinesetools.eu/names/ il poti folosi si singura si vezi ce-ti iese! :D
    Deci nu pot garanta ca rezultatul cautarii este exact acelasi lucru. :)

    Darius: http://lefterandrei.files.wordpress.com/2010/07/darius.png
    Alexandra si Marius le gasesti aici: http://www.adunatedelasate.ro/?page_id=1210 (arhiva de fete pentru Alexandra si cea de baieti pentru Marius :D )

  131. cine ma poate ajuta si pe mine cu traducerea unui tatuaj???? va roooog

  132. Buna, as dori si eu sa stiu daka se Traduce cumva :
    DUFI SI STAS
    merci mult

  133. Cum se scrie ”Bogdan” in chineza?? :|:)

    Multumesc anticipat !

  134. vreau si io sa stiu cum se scrie in chineza numele ionut,si alexandra multumesc

  135. cum se scrie numele miruna in chineza?

  136. vreau sa stiu cum se scrie numele meu Abel in chineza ma ajutati

  137. cum se scrie ionut in chineza ?

  138. cum se scrie cristian in chineza

  139. Cum se traduce in chineza mihai?

  140. vreau sa stiu cum se scrie in chineza coma sau cosmin plz

  141. scriemi te rog si numele VADIK sau VADIM

  142. salut vreau sa stiu si eu cum se scrie numele Dani in chineza

  143. sall ms mult pt nume

  144. Te rog cum se scrie Andrei,Gabriel?

  145. sal dar de scris cu litere chinezesti numele meu cum se scrie

  146. Pt Codruta pls <3 :*

  147. cum se spune ionut?

  148. vreau sa stiu cum se scrie

  149. cum se scrie in chineza valentin,plz spuneti’mi :)

  150. Buna,te rog frumos imi poti scrie cum se scrie un nume in chineza? Numele e ,,Ati”.Mersi mult

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

